czwartek, 13 października 2016

Mój jedniodniowy detox z http://naturacoldpress.pl/

   Ostatnio usiłuję nieco poprawić sylwetkę, spalić zbędny tłuszcz, którym niepostrzeżenie obrosłam od zeszłego roku. Odstawiłam słodycze, staram się nie jeść produktów przetworzonych i mąki. Efekty są : - 3,5 kg w zaledwie 1,5 miesiąca. Zachęcona tym małym sukcesem, postanowiłam spróbować czegoś nowego, żeby było jeszcze bardziej spektakularnie. Obecnie na topie są wszelkiego rodzaju diety sokowe, więc zachęcona słowami : " Gdy szukasz zdrowej i smacznej metody na lepsze samopoczucie i zgrabną sylwetkę sięgnij po soki odchudzające NATURA COLD PRESS. Oczyszczanie sokami to jedna z najskuteczniejszych form detoksu.Nasze soki nie tylko pomagają schudnąć i pozbyć się toksyn, ale również uzupełniają niedobory składników odżywczych, dodają sił oraz poprawiają stan cery i włosów. Już teraz zamów soki odchudzające z dostawą prosto do drzwi. Dzięki dietom i sokom oczyszczającym NATURA COLD PRESS zachowasz młodość, zdrowie i urodę!", pomyślałam - co mi szkodzi? Spróbuję.
   Jako, że dotąd nie testowałam takich specyfików, i jeśli robiłam dni na płynnej diecie, były to koktajle, ewentualnie kefir, wypróbowałam wersję dla laików, czyli zestaw podstawowy, który można kupić tutaj: http://naturacoldpress.pl/soki/ w cenie 87 zł plus koszty wysyłki. Sama wybrałam dzień dostawy, co jest bardzo wygodne, bo mogłam zaplanować nieco lżejsze menu, na dzień poprzedzający oczyszczanie.

Mój zestaw po kolei: 
1) Tropikalny chill - Ananas, Jabłko, Cytryna, Mięta- bardzo smaczny, najbardziej wyczuwalną nutą była mięta, następnie przebijała się cytryna.
2) Zielony detox- Gruszka, Pietruszka, Ogórek, Cytryna- tu czułam głównie cytrynę, sok wzbogaciłąm o błonnik witalny.
3) Młodość - Marchew, Jabłko, Cytryna, Kurkuma- po prostu był pyszny, słodycz marchewki jest tym, co pozwala mi przetrwać brak cukru w diecie.
4) Dobry beet - Burak, Ananas, Jabłko, Marchew- najmocniej czuć buraczka, aczkolwiek jest to doskonały, słodki smak.
5) Energia - Jabłko, Imbir, Cytryna, Cayenne- jako, że miałam przed sobą jeszcze sporo zadań, specjalnie ten zostawiłam na wieczór i był to słuszny wybór. Najmocniej wyczuwalne były cytryna i imbir, sok dodał mi mnóstwo nowych sił.
6) Wiosna - Jarmuż, Ananas, Jabłko, Ogórek, Mięta- zostawiłam go na koniec, bo był najmniej kaloryczny chyba. Mocno wyczuwalny jarmuż, był wg mnie najmniej smaczny, ale i tak był dobry, co świadczy o tym, że soki te są naprawdę ucztą dla podniebienia (pod warunkiem, że lubimy warzywa i owoce).

PODSUMOWUJĄC:
  Najbardziej bałam się, że będę głodna, osłabiona i bez energii, ponieważ w końcu to tylko soki. Pojemność każdej butelki to 520 ml, wg zapewnień producenta każda zawiera około 1,5 kg świeżych owoców i warzyw, wyciskanych na zimno, co rzeczywiście musi być prawdą, albowiem są naprawdę sycące. Ledwie mogłam w siebie zmieścić zawartość całej buteleczki, mimo że piłam powoli, delektując się smakiem każdej z nich. W zasadzie wystarczyłoby mi 5 buteleczek, mimo że był to dzień normalnej aktywności - praca, obowiązki domowe, trening itd. Do tego mnóstwo wysiłku intelektualnego. Przetrwałam -  pełna energii i uśmiechu, więc z czystym sumieniem mogę polecić sokowy detox każdemu z Was. Z całą pewnością nie był to mój ostatni raz, być może kiedyś odważę się pójść dalej i spróbować 3 lub 5 - dniowej diety tego rodzaju.

1 komentarz:

  1. Vi tillhandahåller ett botemedel för behandling av olika hälsoproblem, med hjälp av en drog som har lämnats och spannmål kan bota sjukdomen helt.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń