niedziela, 1 grudnia 2013

Total Fitness Turbo Power

   Naturalnie żadna siła nie mogła powstrzymać mnie od zakupu grudniowego numeru Shape z płytą Total Fitness Turbo Power. Po raz kolejny trening prowadzi Tomek Choiński, którego absolutnie uwielbiam. Czuję się zmotywowana przez cały trening, ponieważ Tomek wciąż mówi, że mi dobrze idzie i że daję z siebie wszystko.  Jestem typem osoby, która dobrze reaguje na zachętę.

   Krótko o treningu:5 rund, w każdej zestaw 3 ćwiczeń powtarzany 3 razy. 2 pierwsze rundy dosyć intensywne, kolejne 2 spokojniejsze i ostatnia dosyć dynamiczna. Czy trening mi się podobał? tak. Jest to zestaw angażujący całe ciało do pracy, niemniej mocno skoncentrowany na problematycznych dla większości z nas partiach. Jest to kontynuacja poprzedniego treningu Tomka, tak samo dobrze się ćwiczy, są propozycje alternatywnych wersji ćwiczenia dla osób poczatkujących i zaawansowanych. Wszystkie ćwiczenia wykonałam bez problemu, niemniej oblałam się potem już w trakcie 2 rundy i wypiłam litr wody - a to oznacza, że był ogień. Bardzo fajny trening. Polecam!!!

2 komentarze:

  1. Też mi się ten trening podoba :) Fajne ćwiczenia, można się zmęczyć, miły prowadzący :)

    OdpowiedzUsuń